אירוח משפחות מקו האש בקריית טבעון, ועוד דברים שנותנים תקווה [איגרת 108]

3 יוזמות שיעזרו לכם לעבור את הימים הקשים הללו

קשה לכתוב ביום כזה, קשה לעבוד ובטח שקשה לחגוג. הלב נשבר למראה ההרג וההרס, והייאוש מאיים להשתלט. אך חייבים להחזיק את התקווה בחיים. אם לא בשבילנו, אז בשביל ילדינו. האחריות שלנו היא לתת להם עולם טוב יותר ממה שאנחנו קיבלנו, ואם זה לא מתאפשר, אז לתת להם את החינוך שיאפשר להם להפוך את עולמם לכזה שראוי לחיות בו.

ובמיוחד כשחשוך כל כך, אפשר וראוי לעשות משהו אנושי לטובת האחר. באיגרת הנוכחית נספר על 3 מעשים כאלה, שיעזרו לנו לעבור את התקופה הקשה הזאת.

 

אירוח משפחות מקו האש בקרית טבעון

קהילת שקד מטבעון, פותחת בתיה לאירוח משפחות מהדרום ומהמרכז.
בטבעון עד כה לא נשמעו אזעקות (טפו טפו טפו) ובאזורים ליד נשמעו אזעקות בודדות, כך שבילוי כמה ימים פה ייתן לכם שקט ומנוחה. טבעון מוקפת בטבע ובאתרי טיולים, וכן נמצאת במרחק קצר מהכנרת, מחיפה והקריות, ושאר מקומות טיול ותיור בצפון.
אנחנו מחכים לכם שתבואו להתארח אצלנו!
משפחות שמעוניינות להתארח, אנא פנו במייל לרחלי תדהר קנר: [email protected]
בציון שם וטלפון, תאריכים והערות כגון: שומרי שבת, חיות נלוות, גילאי ילדים, תזונה וכו'.

שתף בפייסבוק

 

גיליון במתנה מאדם צעיר

השבוע התפרסם גיליון אדם צעיר בנושא יום הולדת, והוא מציין יום הולדת 3 לעיתון, שפרסם את הגיליון הראשון שלו ביוני 2011. חגיגות יום ההולדת שלו היו צנועות, ובכל זאת, החלטנו לחלק גיליונות התרשמות של אדם צעיר ללא תשלום וללא כל התחייבות. ההרשמה לקבלת גיליון התנסות בדף הזה.

 

 

שתף בפייסבוק

 

 

קייטנה מבלי לצאת מהבית

ורד סבילה כהן, בעלת גן אנתרופוסופי בהוד השרון, הקימה לפני מספר שנים את "בשני ידיים – הורים וילדים יוצרים יחד מן הטבע", מיזם שמטרתו לעזור להורים לבלות זמן איכות עם ילדיהם ביצירה משותפת. מידי קיץ היא מפעילה את "הקייטנה האינטרנטית", במסגרתה היא שולחת מידי שבוע במייל רעיונות ליצירה עם ילדים, תוך שימוש בחומרים טבעיים הנגישים בכל בית. השנה, לאור המצב הביטחוני, החליטה ורד לקיים את הקייטנה ללא תשלום אלא בתרומה כראות עיני הלקוח לעמותה לילדים בסיכון. למידע נוסף והרשמה היכנסו

שתף בפייסבוק


תגובות

כתובת הדואר האלקטרוני שלך לא תפורסם. שדות החובה מסומנים *

*

מתעניינים בחינוך אנתרופוסופי?

הירשמו וקבלו חינם גישה ל14 מאמרים נבחרים ממגזין אדם עולם!

העגלה שלך