מכתב לחברים הישראלים בתנועה האנתרופוסופית העולמית

מכתב לחברים הישראלים בתנועה האנתרופוסופית העולמית

חברים יקרים,

אני כותבת לכם הפעם מתוך אהבתי לארצכם ולאנתרופוסופיה.

חלקכם אולי יודעים שבמשך 28 שנים וחצי עבדתי כראש המחלקה הרפואית בגתאנום. עיקר ענייני היה לתמוך ברפואה האנתרופוסופית כאימפולס בינלאומי. בכל שנה הזמנתי נציגים מכל הארצות שבהן הרפואה האנתרופוסופית הייתה נוכחת ומאורגנת. ביחד התבוננו בהתפתחות האימפולס של הרפואה האנתרופוסופית, וחשבנו מה אנחנו יכולים לעשות למענו. אלמלא אותה תמיכה הדדית והחלפת רעיונות, לא היינו מגיעים למקום שבו נמצאת היום תנועת הרפואה האנתרופוסופית.

אני כותבת לכם זאת, כיוון שיש לנו צורך דומה בחברה האנתרופוסופית העולמית. פעמיים בשנה נפגשים בגתאנום נציגים מהחברות האנתרופוסופיות בארצות השונות. בכל פעם אני נעצבת כשישראל אינה לוקחת חלק במעגל הזה. כיצד נפתח תודעה אוניברסלית, כאשר חסרה אחת מהמדינות החשובות ביותר?

גם אם מסיבה כזאת או אחרת אתם חושבים שלא נחוץ לכם להגיע, דעו שהאחרים זקוקים לכם!

אולי תוכלו למצוא פתרון, למשל שתמנו נציג, שיהיה מעוניין לייצג את מדינתכם ושיש לו מבט רחב על התפתחות התנועה האנתרופוסופית בישראל. מינוי הנציג אינו אומר שהוא יהיה בתפקיד לנצח. ניתן להחליט מראש שהנציג יוחלף מדי שלוש שנים (להחליף מדי שנה יהיה לא טוב, כי לא תוכל להיווצר המשכיות והזדמנות להיכרות מעמיקה).

בבקשה סלחו לי, על שאני מציעה את ההצעה הזאת!

אני לא הייתי סולחת לעצמי אם לא הייתי מציעה אותה.

עליכם לדעת, שנוכחותכם בגתאנום חסרה.

 

ברכות חמות,

ובתקווה להתראות,

מיכאלה גלוקלר

בימים אלה אנו נערכים לקיים דיון בשאלת שליחת נציג מישראל לגתאנום, ובשאלות הנגזרות ממנה בדבר ביחס לקהילה האנתרופוסופית בישראל. המעוניינים לקחת חלק בדיון יכולים לכתוב באופן פרטי לנועם שרון [email protected]

תגובות

כתובת הדואר האלקטרוני שלך לא תפורסם. שדות החובה מסומנים *

*

תגובה אחת

העגלה שלך