שפה יוצרת מציאות – על מודעות מגדרית במעשה החינוכי
שפה יוצרת מציאות

שפה יוצרת מציאות – על מודעות מגדרית במעשה החינוכי

מודעותם/ן של מחנכות ומחנכים לענייני מגדר ושוויון משפיעה על הדימוי העצמי-מגדרי של התלמידים/ות. היא מתבטאת, בין היתר, בבחירת תוכני הלימוד ובשימוש היום-יומי שלו/ה בשפה. דויד לוי מציג רציונל חינוכי ומביא דוגמאות

מודעותם/ן של מחנכות ומחנכים לענייני מגדר ושוויון משפיעה על הדימוי העצמי-מגדרי של התלמידים/ות. היא מתבטאת, בין היתר, בבחירת תוכני הלימוד ובשימוש היום-יומי שלו/ה בשפה. דויד לוי מציג רציונל חינוכי ומביא דוגמאות

רוצים להמשיך לקרוא?

הכניסה לבעלי מנוי למגזין אדם עולם

מצטרפים במבצע לעיתון הילדים אדם צעיר >>> לפרטים והזמנה

תגובות

כתובת הדואר האלקטרוני שלך לא תפורסם. שדות החובה מסומנים *

*

מתעניינים בחינוך אנתרופוסופי?

הירשמו וקבלו חינם גישה ל14 מאמרים נבחרים ממגזין אדם עולם!