הכשרת ולדורף לחינוך לגיל הרך

הכשרת ולדורף לחינוך לגיל הרך

על ההכשרה שלנו: העובדה שהסטודנטיות/ים לומדים יום שלם ביחד (כולל ארוחה) מאפשרת מפגש אינטנסיבי, אווירה חמה, זמן להרבה שיחות ולימוד הדדי. ימי יער הם אירועים מיוחדים עם לימוד של שהות בשטח כמו ליקוט, בישול בטבע, גילוף, ועוד, המשותפים לכל שלושת המחזורים. בהכשרה יש דגש על מיומנויות חברתיות (כמו עבודה בצוות, הורים ועוד). גם להתנסות במלאכות מוקדש זמן רב. בהכשרה לומדים במשותף, בקבוצות ולימוד עצמאי. ההכשרה מכוונת למקצועיות. כל המורים באים עם ניסיון בפרקטיקת העבודה החינוכית!

מקום פעילות: טחנת הקמח בשער העמקים, ליד קריית טבעון.

ימי ושעות לימוד: כל יום א' 16:30-8:30 + ימי יער ותצפיות.

מה מלמדים: ההכשרה כוללת שיעורים עיוניים (אנתרופוסופיה, ידע האדם, התפתחות הילד ועוד), שיעורי אמנות (אוריתמיה, שירה ומוסיקה, ציור, אמנות הדיבור, הצגות...) וגם שיעורים פרקטיים: פרקטיקה בעבודה החינוכית בגן, מלאכות רכות (כמו טווייה, אריגה, סריגה, תפירה, רקמה, ליבוד) ועבודה בעץ, ובימי יער לומדים מיומנויות של שהות בטבע.

משך התוכנית: 3 שנים.

הכרה ותעודה: השתתפות בשלוש שנות הלימודים ועמידה בכל המטלות מזכה בתעודת מחנך/ת ולדורף מגיל לידה ועד גיל שבע.

שכר הלימוד: 8,000 ש״ח לשנה.

סגל המורים: כל אנשי הצוות הם אנשים מנוסים בחינוך: מור גולדשמידט, מיכל רשף, אסתר נפתלי, עפר גן-אור, סמדר קדם, אורית מור, ליל גולדהן, סטפני אלון, ועוד.

תוכנית הלימודים: הכשרה ייחודית לליווי מקצועי של ילדים מלידה ועד כניסה לבית ספר. ההכשרה מזמינה את הלומדות/ים בה לפסוע במסע להבנת מהות האדם, הבנת תודעתו המשתנה של הילד – כבסיס לאמנות החינוך. תוכנית הלימודים משלבת שיעורים עיוניים ואמנותיים, המקנים מיומנויות פדגוגיות פרקטיות: ידע האדם, התפתחות הילד, החושים, התבוננות בילדים, סיפורים ואגדות, תיאטרון בובות, אוריתמיה, שירה, ציור, עבודה במלאכות רכות, עבודה בעץ ועוד. בנוסף ליום לימוד השבועי, נדרשות/ים המשתתפות/ים בהכשרה לפרויקטים שנתיים אישיים ותצפיות עצמאיות בגני ולדורף. בתוך המפגש עם האנושי והייחודי בכל אחד מאיתנו ובזולתנו – נוכל לאפשר את צמיחת האנושי והייחודי בכל ילד וילדה.

למי מתאימה ההכשרה? לכל אחד/ת שחינוך הגיל הרך בליבו ושיש בו פתיחות ומוכנות להתפתח ולהשתנות.

איפה משתלבים הבוגרים? בגני ולדורף בכל רחבי הארץ.

מפגשי היכרות מתוכננים: יום ראשון 3.7.22, 19:00-17:00 בגן לילך, קריית טבעון.

לפרטים נוספים והרשמה: אוריין   052-3563490   [email protected]

תגובות

כתובת הדואר האלקטרוני שלך לא תפורסם. שדות החובה מסומנים *

*

מתעניינים בחינוך אנתרופוסופי?

הירשמו וקבלו חינם גישה ל14 מאמרים נבחרים ממגזין אדם עולם!

העגלה שלך