ילדי כוכבים: מי הם ומה תפקידם בעולם? [איגרת 284]

ילדי כוכבים: מי הם ומה תפקידם בעולם? [איגרת 284]

בשנים האחרונות נולדים יותר ויותר ילדים בעלי מגוון תכונות ואיכויות שהאנושות לא הכירה לפני כן, דבר המאתגר מבחינות רבות את הוריהם ומחנכיהם. תמי רוזנטל שכן-טוב, המגיעה מתחום ההוראה המתקנת, כותבת לגיליון אדם עולם הקרוב (בנושא כוכבים) על תפקידם של הילדים הללו כמיצגי תודעה חדשה, וכיצד ניתן להעניק להם את החינוך המתאים ביותר עבורם. הבאנו לכם טעימה ראשונה מתוכו.

הילדים שמגיעים למרחב הזה מהווים חלק מאותו שינוי קוסמי רחב ממדים שמבקש להזכיר לאנושות את שורשיה הרוחניים והקוסמיים ולאזן את הכיוון המטריאליסטי אליו היא צועדת. אלו הם ילדים בעלי רגישות גבוהה, אינטואיציה מפותחת, וחיבור ישיר לנשמה שלהם. הם מגיעים אלינו ממחוזות גבוהים, נושאים בתוכם תודעה עמוקה של אחדות ומבקשים להביא אותה לכאן.

אפשר לראותם כשגרירים של רצון טוב הבאים אלינו "מהעתיד", בכדי לעזור לאנושות לצעוד בנתיב ההשתנות הפלנטרי הכולל.

"עליכם להבין, שאותם ילדים חדשים הם כאלה שברובם הגדול באים מדרגות אבולוציה מתפתחות הרבה יותר, וכך משגרים עצמם כילדים אל מרחב של ארץ על מנת לסייע לו מבפנים." (מתוך "הילדים החדשים", האוניברסיטה הקוסמית).

כחלק מהשינוי המתואר בהרכבי היסודות, גם מערכי הגופים של ילדים אלו בנויים באופן כזה שהם מכילים יותר אש ואוויר ובכך תואמים את רוח השינוי. זה מאפשר להם להיות לעתים מאוד מהירים, ולפעול בריבוי מוקדים בו זמנית. יחד עם זאת, כאשר יסודות האש והאוויר המוגברים במערכות שלהם פוגשים את המרחב האדמתי הרועש והגועש – נוצרת פעמים רבות הצפה המובילה לשלל קשיים ואתגרים.

ילדים אלו נקראים לעתים "ילדי אינדיגו", ילדי הכוכבים, הקריסטל או הזהב – כחלק מביטוי לניסיון של חוקרים שונים להבין אותם ואת האימפולס אותו הם מבקשים להביא לכאן בעצם התגשמותם.

הנינג קוהלר, תרפיסט אנתרופוסוף, טוען כי בכל עידן מבקש הדור החדש להביא לחברה אימפולסים מרפאים מסוימים, כאשר האינדיבידואלים של כל דור קשורים האחד לשני בחוטים בלתי נראים. לדבריו, הילדים של ימינו "החליטו להיכנס ל'פרויקט מורחב במיוחד' [...] הם רוצים להתקדם בדילוג קוונטי של התודעה [...] מה שיש לנו עכשיו זו מהפכה שורשית. הילדים החדשים הם בכל מקום."

ציירה: צילה שייקביץ'

ארמן טאוגו וקרטו סואנס (בספרם ילדי האינדיגו – הדור החדש?, הוצאת חירות) מציעים לקרוא לילדים הללו בשם הכולל: "ילדי הדור החדש", אשר לכולם מצע משותף בהגיעם לכאן. "כיום יש יותר ויותר ילדים אשר אינם מתאימים למערכת החינוך הרגילה... יש צורך להודות שמדובר בדור חדש של ילדים אשר בהתחלה היו בגדר יוצאים מן הכלל והיום הפכו לחלק מן הכלל" (עמ' 21).

מדובר בילדים בעלי רצון חזק. הם דעתנים וערניים כבר מגיל צעיר, מבקשים יחס שווה מהמבוגר, ושואלים מחדש את שאלת הסמכות ההורית. אלו ילדים אשר משתעממים בבית הספר ומחפשים השקפת עולם חדשה ורעננה. הם מבקשים מאתנו להשתנות, להתרחב, להקשיב לחדש שמלבלב, לפוגג מסגרות, חומות, ותבניות שאינן משרתות עוד את התפתחות האדם והחברה האנושית.

המגמה הכוללת של כל אותם ילדים שמתגשמים לכאן היום היא לפיכך משותפת, ובתוכה ניתן לזהות קבוצות ספציפיות של נשמות המגיעות בגלים גלים אל האדמה. כל גל שכזה נושא אתו מאפיינים, איכויות ואתגרים ייחודיים משלו, וכל גל תומך בתנועת ההתגשמות הכוללת.

מבט והיכרות עם הקבוצות השונות שמגיעות לכאן מאפשר להיטיב להבינן, ובכך לסייע להן לבטא את ישותן באופן תומך ומיטבי עבור התפתחותן ועבור הכלל. זוהי זווית התבוננות הנובעת מההכרה כי לכל קבוצת נשמות מאפיינים ייחודיים, ועצם האפיון של ילדים מסוימים כילדי "אינדיגו", לצורך העניין, עוזרת לנו להבין מי הם ומה הבקשה שלהם בהיוולדם אל תקופתנו.

המאמר המלא יפורסם בגליון הקרוב של אדם עולם בנושא 'כוכבים' אשר יופץ למנויי אדם עולם לקראת חנוכה.

תגובות

כתובת הדואר האלקטרוני שלך לא תפורסם. שדות החובה מסומנים *

*

מתעניינים בחינוך אנתרופוסופי?

הירשמו וקבלו חינם גישה ל14 מאמרים נבחרים ממגזין אדם עולם!

העגלה שלך