עצמאות בחינוך ולדורף: אוקסימורון או שאיפה?

עצמאות בחינוך ולדורף: אוקסימורון או שאיפה?

האם חשוב לעודד אקטיביות, מעורבות ואוטונומיה בגילאי התיכון, ואם כן – כיצד? חלקו הראשון של מסע בעקבות שאלת העצמאות

מוטיב ההתפתחות עובר כחוט השני דרך משנתו האנתרופוסופית של שטיינר: התפתחות העולם והקוסמוס בשבעה שלבים גדולים; התפתחות תקופות התרבות; התפתחות האדם אלי שלמות כדרך פנימית-מדיטטיבית של היחיד; התפתחות של ארגונים ויוזמות ועוד. מכיוון מסוים אפשר לראות בשאלת התהליך ההתפתחותי את עצם ישותה של האנתרופוסופיה ואת החידוש הגדול שהיא נושאת עמה ביחס לתורות רוחניות אחרות. התפתחות ...

רוצים להמשיך לקרוא?

הכניסה לבעלי מנוי למגזין אדם עולם

תגובות

כתובת הדואר האלקטרוני שלך לא תפורסם. שדות החובה מסומנים *

*

מתעניינים בחינוך אנתרופוסופי?

הירשמו וקבלו חינם גישה ל14 מאמרים נבחרים ממגזין אדם עולם!

העגלה שלך