גם לסטודנטים לאנתרופוסופיה מגיע יום סטודנט [איגרת 13]

יום הסטודנט – סופסוף גם אצלנו!

ביום שבת ה-2.6 יתקיים ב"גן הבית", בסמוך להרדוף, יום הסטודנט ראשון מסוגו, לתלמידים מכל הזמנים בהכשרות ובסמינרים אנתרופוסופיים ולמשפחותיהם.

גל אשל, סטודנט בסמינר דרמה וממובילי היוזמה, מספר כי הרעיון נולד מתוך שיחה על תלמידים בהכשרות דומות מחוץ להרדוף והרצון ליצור מפגש סביב הדרך המשותפת לכולם.

אז מה זה בעצם "יום הסטודנט"?

זה התחיל  כשחשבנו לעשות מין יום מיוחד לכל הסטודנטים שלומדים או למדו בהרדוף, אך משם הרעיון התגלגל והבנו שיש כאן הזדמנות לפתוח את זה גם בפני כל שאר תלמידי הסמינרים בארץ. בניגוד לימי סטודנט "רגילים", המאורגנים על ידי ועדי סטודנטים וכוללים, בדרך כלל, הופעת אמן אורח, כאן הארגון מתבצע על ידי התלמידים עצמם ומאפשר להם להביא את עצמם ולשתף מפירות לימודיהם. הרצון הוא ליצור חיבור בין תלמידי ההכשרות והסמינרים הקטנים ברחבי הארץ ולקיים מפגש בין אנשים החולקים שפה משותפת. חשוב להדגיש שזה אינו יום סטודנט של הרדוף, הפותח שעריו לאורחים חיצוניים, אלא הזמנה משותפת לכולם באותה המידה.

מה אתם מצפים שיקרה שם?

זוהי תחילתה של דרך ופתח למסורת חדשה שאנו מקוים שתתהווה. מעבר לדיאלוג היצירתי שבוודאי יתרחש במפגש, זו עשויה להיות גם הזדמנות להתחבר עם אנשים שבעתיד ירצו לקחת חלק ביוזמות החינוכיות והטיפוליות, בהרדוף ומחולה.חשוב להדגיש כי זהו לא "יום פתוח" לסטודנטים המתעניינים בלימודים, אלא כנס תלמידים ותלמידי עבר בהכשרות ובסמינרים האנתרופוסופיים בארץ.

אז למה כדאי להגיע?

האירוע ייפתח בשעות הצהרים בשדה הפתוח של גן הבית, מעוז החקלאות האורגנית בהרדוף, המוקף נוף מרהיב ואוויר טוב.משעה 15:00, ניתן יהיה לבקר בסדנאות המופעלות על ידי הסטודנטים. לדוגמה, סדנת אימפרוביזציה תועבר על ידי תלמידי סמינר הדרמה, סדנת משחקים לילדים ולמבוגרים באחריות סמינר החינוך, פעילות פיסול סביבתי, סדנת יצירה לילדים ועוד. בסביבות השעה 17:00 תהיה התכנסות בבמה המרכזית להופעות של תלמידי סמינרים שיציגו את עבודתם וכן במה פתוחה למשתתפים נוספים.במקום יהיה צ'אי שופ, עמדת פיתות בטאבון ודוכן של מגזין אדם עולם, שגם נותן חסות לאירוע. ההשתתפות בארוע תעלה 30 ₪, לכיסוי עלויות ההפקה. אשל מבקש לציין כי מי שעדין רוצה לקחת חלק פעיל ביום זה, החל מהארגון, הפרסום,הדוכנים וכלה בהופעות ובקטעים האמנותיים, מוזמן ליצור קשר בהקדם עם מארגני הפסטיבל.

לדף הפייסבוק של יום הסטודנט בהרדוף

רוני פינקרפלד

תגובות

כתובת הדואר האלקטרוני שלך לא תפורסם. שדות החובה מסומנים *

*

העגלה שלך