אודות הוצאת אדם עולם

הוצאת אדם עולם נוסדה בקריית טבעון בשנת 2008 במטרה להוציא לאור את "אדם עולם", מגזין לאנתרופוסופיה וחינוך וולדורף. במהלך השנים התווספו פעילויות נוספות הכוללות את אדם צעיר - עיתון לילדים, האיגרת – עלון מידע מקוון לאנתרופוסופיה וחינוך ולדורף, אתר אדם עולם, כנס אדם עולם וספריית אדם עולם. מו"ל הוצאת אדם עולם הוא נועם שרון, אשר גם ערך את מגזין אדם עולם בחלק משנותיו. הוצאת אדם עולם היא חברה פרטית ואינה נתמכת על ידי גורמים ממסדיים כלשהם, דבר המקנה לה עצמאות רוחנית ועיתונאית.

חזון

הוצאת אדם עולם מאמינה כי האנתרופוסופיה נמצאת בכל מקום ומתאימה לכל אדם.
אנו שואפים לפעול באופן מקצועי, אקטיביסטי ועדכני כדי להנגיש ולייצר תוכן, לאגד ולהעצים פעילות ויזמות, ולהנכיח את האנתרופוסופיה כמרכיב בחיי הפרט, המשפחה והקהילה בישראל.

החיים האנתרופוסופיים בישראל

רבעון לאנתרופוסופיה אשר התפרסם בין השנים 2000 – 2007, בניהולה ועריכתה של הגברת ורה כהן. כשנסגר הרבעון הוקם על יסודותיו מגזין אדם עולם.

מגזין אדם עולם גליון קארמהמגזין אדם עולם

הגיליון הראשון של מגזין אדם עולם התפרסם במאי 2008. ערכה אותו מיכל זיו-קרמר, אשר יזמה את הקמת המגזין. המגזין עוסק במגוון רחב של תחומים, כשהמשותף להכל הוא התבוננות מנקודת המבט האנתרופוסופית. חלק נכבד מתכני העיתון מוקדשים לחינוך בגיל הרך, בית הספר היסודי והתיכון. בעיתון יש מדורים קבועים בנושאי בריאות, תזונה, הורות, יצירה, חקלאות ביודינמית, הוראה מתקנת, ועוד. במשך רוב שנותיו התפרסם המגזין כדו-ירחון (6 גיליונות בשנה), ובשנים 2010 – 2012 התפרסם המגזין 4 פעמים בשנה. החל משנת 2017 מתפרסם המגזין 8 פעמים בשנה.

עורכי מגזין אדם עולם

2008 – 2009: מיכל זיו קרמר

2009 – 2012: נועם שרון

2013 – 2014: נמרוד סמילנסקי פרידמן

2015: יונתן לוי

2016: יפתח שילוני

2017 - היום: סימונה חנוך

 

עיתון הילדים אדם צעיר

עיתון לילדים אדם צעירעיתון הילדים אדם צעיר מתאים לילדי בית ספר יסודי, כיתות א' עד ו'. הוא מנוקד כולו, נטול פרסומות וגדוש בסיפורים, מדורים קבועים של יצירה, בישול, בעלי חיים, טיולים, קומיקס, חידות, שעשועונים, מדור חברים לעת, בחן את עצמך, ועוד. כל גיליון מוקדש לנושא אחר, ומאוייר על ידי מאייר/ת אחר/ת, כך שמנויי אדם צעיר צוברים אוסף של טובי המאיירים בישראל.

לאתר אדם צעיר

האיגרת

עלון מידע מקוון (ניוזלטר) לאנתרופוסופיה וחינוך ולדורף. נשלח מידי שבוע ביום שלישי בערב. האיגרת כמופצת חינם דרך הדואר האלקטרוני ובפייסבוק, והיא מהווה דרך נהדרת להתחבר למה שקורה בקהילה האנתרופוסופית בישראל. בכל איגרת מאמר אחד שנכתב במיוחד לאיגרת או חומרים מתוך גיליונות אדם עולם. כן ניתן למצוא באיגרת פרסומים שונים המשקפים את הפעילות הרוחשת של הקהילה האנתרופוסופית בישראל. את האיגרת עורך נועם שרון, מו"ל אדם עולם.

להרשמה לאיגרת

כנס אדם עולם

כנס ארצי שנתי לאנתרופוסופיה. מורכב מהרצאות, סדנאות ויריד דוכנים. בכנס נערך עד כה 4 פעמים – באוקטובר 2010, דצמבר 2012,

ספריית אדם עולם

מהטמה גנדהי - שלטון עצמיהוצאה לאור של ספרי איכות בתחומי הרוח. ספרה הראשון של ההוצאה הוא תרגום מהינדי של ספרו הראשון של מהטמא גנדהי, שלטון עצמי. כעת נמצאים בעבודה מספר ספרים בתחומי האנתרופוסופיה וחינוך וולדורף. 

העגלה שלך