איום רגשי על הילד עלול לגרום לעיבוי גבולותיו מול הסביבה החיצונית או לפריצתם. השראה ופליאה, בתיווך המורה, יש בהן כדי להביא מרפא לנפש הפגועה. לקריאה לחצו >> גיליון 16 הכיתה כמקום מרפא גבע ששון
רוצים להמשיך לקרוא?
הכניסה לבעלי מנוי למגזין אדם עולם
איום רגשי על הילד עלול לגרום לעיבוי גבולותיו מול הסביבה החיצונית או לפריצתם. השראה ופליאה, בתיווך המורה, יש בהן כדי להביא מרפא לנפש הפגועה. לקריאה לחצו >> גיליון 16 הכיתה כמקום מרפא גבע ששון
הכניסה לבעלי מנוי למגזין אדם עולם