הכיתה כמקום מרפא

איום רגשי על הילד עלול לגרום לעיבוי גבולותיו מול הסביבה החיצונית או לפריצתם. השראה ופליאה, בתיווך המורה, יש בהן כדי להביא מרפא לנפש הפגועה. לקריאה לחצו >> גיליון 16 הכיתה כמקום מרפא גבע ששון

רוצים להמשיך לקרוא?

הכניסה לבעלי מנוי למגזין אדם עולם

תגובות

כתובת הדואר האלקטרוני שלך לא תפורסם. שדות החובה מסומנים *

*

מתעניינים בחינוך אנתרופוסופי?

הירשמו וקבלו חינם גישה ל14 מאמרים נבחרים ממגזין אדם עולם!

העגלה שלך