דלת הלב

כמעט כל סגנון חינוכי נוכל להצדיק באומרנו שאנו מקשיבים לצרכים העמוקים, הגבוהים, הבלתי נראים בעין בלתי מזוינת ובמבט בלתי מיומן, של הילד. ובכן, האם אנחנו באמת מקשיבים לו? האם אנחנו באמת נותנים לילד את זכות הדיבור? על מעגל הקשבה אינדיאני בכיתה א' דו-לשונית. לקריאה לחצו >> גיליון 22 דעת יחיד אמיר שלומיאן

רוצים להמשיך לקרוא?

הכניסה לבעלי מנוי למגזין אדם עולם

מצטרפים במבצע לעיתון הילדים אדם צעיר >>> לפרטים והזמנה

תגובות

כתובת הדואר האלקטרוני שלך לא תפורסם. שדות החובה מסומנים *

*

מתעניינים בחינוך אנתרופוסופי?

הירשמו וקבלו חינם גישה ל14 מאמרים נבחרים ממגזין אדם עולם!