להיות מה שאני מלמד

פתרון משוואות עם נעלם אינו מטרה בפני עצמו, ולזכור מי גילה איזו יבשת לא רלוונטי לאיש. כשמלמדים את הנושאים האלה מתוך כוונה פנימית הם מהדהדים תהליכים עמוקים שעוברים על ילדינו כמחנך כיתה אני שואל את עצמי כמעט בכל ערב, ובוודאי לפני תחילת תקופת לימוד חדשה: "מה הייתי רוצה ללמד את הילדים דרך הנושא הלימודי?" שנים ...

רוצים להמשיך לקרוא?

הכניסה לבעלי מנוי למגזין אדם עולם

תגובות

כתובת הדואר האלקטרוני שלך לא תפורסם. שדות החובה מסומנים *

*

מתעניינים בחינוך אנתרופוסופי?

הירשמו וקבלו חינם גישה ל14 מאמרים נבחרים ממגזין אדם עולם!

העגלה שלך