פילוסופיה במספרים וצורות

פילוסופיה במספרים וצורות

מה הקשר בין דרך לימוד המתמטיקה למוסר? באיזה אופן התנועה בעולם המספרים מהשלם לחלקים עוזרת לפתח חופש במחשבה ומכוונת את הילדים לראייה שלמה ואחראית של העולם? ומעבר לכל, איך גיליתי שהוראה כזו מעוררת יצירתיות ושמחה הן אצלי והן אצל תלמידיי?

כמורה ומחנך בחינוך ולדורף מזה 25 שנים, ובשל הקשר האישי שלי להוראת המתמטיקה, מצאתי את עצמי במהלך השנים חוזר שוב ושוב לקישור ששטיינר עשה בין אופן הוראת המתמטיקה לבין סגולות אנושיות כגון חופש בחשיבה, יצירתיות ומוסר. האם אופן הוראת מתמטיקה, בלא קשר להישגי התלמידים, יכול ליצור או לטפח תכונות רצויות אלו? כמו בכל תחום אחר ...

רוצים להמשיך לקרוא?

הכניסה לבעלי מנוי למגזין אדם עולם

תגובות

כתובת הדואר האלקטרוני שלך לא תפורסם. שדות החובה מסומנים *

*

מתעניינים בחינוך אנתרופוסופי?

הירשמו וקבלו חינם גישה ל14 מאמרים נבחרים ממגזין אדם עולם!

העגלה שלך